noxswebetting

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2015

1av3 = Obra!

Av NoX - 15 oktober 2015 09:54

Bara 1 av 3 spel satt i natt! Blev riktigt chockad när jag vaknade och såg att Ottawa hade öst in mål! Vad hände där?

Samt att Anaheim som normalt ska köra över Arizona blev överkörda själva!

Nåja vinst % ligger på 60% så det är lungt iaf! 

Det viktiga för att vinna i längden är att ligga på 54% i vinst!

 

Nya tag idag och jag har hittat lite intressanta spel!

 

FÖRSTA SPELET (NFL)

New Orleans Saints - Atlanta Falcons (SPEL: Atlanta Falcons -3 till 1.95ggr pengarna)

Atlanta är i form 6 raka vinster och gjorde det riktigt bra senast mot mot Washington Redskins så det jag tror är att dom kommer att gå för att avgöra detta tidigt! Dock ska man inte glömma bort att Saints är bra men det är någonting som fattas där iår!

 

 

ANDRA SPELET (MLB)

Los Angeles Dodgers - New York Mets (SPEL: Över 6 till 1.90ggr pengarna)

LA mot NY vet inte riktigt vad man skall skriva om det! 

Men det är iaf två stycken lag som gillar att göra poäng! Tror att det kommer bli Över 6 poäng i matchen då jag har kikat lite på gammal statistik och hur det har sett ut senaste matcherna dom har lirat!

 

TREDJE SPELET (NHL)

Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators (SPEL: Pittsburg -1.5 till 2.70ggr pengarna)

Pittsburgh har inte börjat säsongen bra, 2 av 2 förluster har de lyckats med! 

Tror det blir ändring i natt mot Ottawa.

Ottawa lirar Back to Back och borde vara lite små trötta efter nattens urladdning mot Columbus.

Dock lär Pittsburgh se upp med Karlsson och Zibanejad som verkar gilla att göra poäng just nu!

Jag tror på att Pingvinerna vänder den dåliga trenden och tar en stabil seger med 2-3stycken mål.

 

http://www.spreadsheet.se/nox300

 

     

Allmänt · MLB · NFL · NHL
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoX - 18 oktober 2015 11:17

Blev inget inlägg igår då jag var iväg på roliga äventyr! Natten till igår så var det ju hockey och Anaheim gjorde mig besviken IGEN! Dock så gjorde Los Angeles Kings jobbet! Går lite knackigt nu i början och jag är tillbaka på +/- 0! Bara at...

Av NoX - 16 oktober 2015 17:32

Lite tung start i bloggen men det skall det ändras på! Varken Baseballen eller Falcons gjorde jobbet! Var en lysande start i Baseballen annars 2-1 direkt i första inning men det räckte inte för att det skulle bli över 6! Falcons klappade ihop och...

Av NoX - 14 oktober 2015 17:34

Hallå där!   Gårdagen gick kanon! 2av2 spel satt! Dallas gjorde 4-2 i Öppen bur och det resulterade i Profit! Cubs verkade ha full kontroll på sin match och gjorde det man skulle! Resultat blev 6-4 till CUBS!   Dåså.. nya tag idag!  2styc...

Av NoX - 13 oktober 2015 18:13

Tjenare!   Då skall första spelet läggas!  Kommer bli en match i Baseball och en i Hockey som det bettas på idag!   Första matchen blir i MLB mellan Chicago Cubs - St.Louis Cardinals där jag bettar på Cubs ML till 1.76 ggr pengarna.   A...

Av NoX - 11 oktober 2015 18:39


Tjenare och välkommen till min nya bettingblogg!   Jag håller på att fixa med allt så när vi kör igång är allting 100% klart här inne! Det kommer att bettas mestadels på sporter från Nordamerika men samt lite fotboll från hela världen!   Ko...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Statistik

ROI: 99.71%

 

Vinstprocent:50%

 

NFL:0/1

 

NHL:4/6

 

MLB:1/2

 

NBA:0/0 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards