noxswebetting

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

HOCKEY HOCKEY HOCKEY!

Av NoX - 14 oktober 2015 17:34

Hallå där!

 

Gårdagen gick kanon! 2av2 spel satt! Dallas gjorde 4-2 i Öppen bur och det resulterade i Profit!

Cubs verkade ha full kontroll på sin match och gjorde det man skulle! Resultat blev 6-4 till CUBS!

 

Dåså.. nya tag idag! 

2stycken NHL matcher blir det för er bettingsugna! Idag med lite statistik och hur jag tänkt och inte bara hur jag lirat!

 

FÖRSTA MATCHEN

Columbus Blue Jackets - Ottawa Senators (SPEL: Ottawa +1.5) (SPEL: Under 5.5mål)      

CBJ är favoriter i denna matchen dock så tror jag på Ottawas bra defensiv i denna match! Tror kanske att det blir oavgjort och kanske förlust för Ottawa men då blir det med 1 mål!

Tror också på en målsnål match så under 5.5 mål kan också rekomenderas!

ANDRA MATCHEN

Anaheim Ducks - Arizona Coyotes (SPEL: Anaheim -1.5)

Ducks har på pappret ett mycket bättre lag än Arizona dessutom är det hemmapremiär för ankorna och dom vill visa sig från sin bästa sida!

Tror att Ducks vinner komfortabelt med minst två mål!

Dock är jag osäker på om det blir över 5.5 mål så jag avstår över/under denna match!

 

http://www.spreadsheet.se/nox300

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoX - 18 oktober 2015 11:17

Blev inget inlägg igår då jag var iväg på roliga äventyr! Natten till igår så var det ju hockey och Anaheim gjorde mig besviken IGEN! Dock så gjorde Los Angeles Kings jobbet! Går lite knackigt nu i början och jag är tillbaka på +/- 0! Bara at...

Av NoX - 16 oktober 2015 17:32

Lite tung start i bloggen men det skall det ändras på! Varken Baseballen eller Falcons gjorde jobbet! Var en lysande start i Baseballen annars 2-1 direkt i första inning men det räckte inte för att det skulle bli över 6! Falcons klappade ihop och...

Av NoX - 15 oktober 2015 09:54

Bara 1 av 3 spel satt i natt! Blev riktigt chockad när jag vaknade och såg att Ottawa hade öst in mål! Vad hände där? Samt att Anaheim som normalt ska köra över Arizona blev överkörda själva! Nåja vinst % ligger på 60% så det är lungt iaf!  Det...

Av NoX - 13 oktober 2015 18:13

Tjenare!   Då skall första spelet läggas!  Kommer bli en match i Baseball och en i Hockey som det bettas på idag!   Första matchen blir i MLB mellan Chicago Cubs - St.Louis Cardinals där jag bettar på Cubs ML till 1.76 ggr pengarna.   A...

Av NoX - 11 oktober 2015 18:39


Tjenare och välkommen till min nya bettingblogg!   Jag håller på att fixa med allt så när vi kör igång är allting 100% klart här inne! Det kommer att bettas mestadels på sporter från Nordamerika men samt lite fotboll från hela världen!   Ko...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Statistik

ROI: 99.71%

 

Vinstprocent:50%

 

NFL:0/1

 

NHL:4/6

 

MLB:1/2

 

NBA:0/0 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards